Google info dan internet online

c

rtm-ch001
NEW UPDATE !!!

Monday, July 1, 2013

kord gitar Bahagiamu Deritaku Hafiz AF7 [ OST Iman Nabila ] Slot Azalea postheadericon

Posted by pch | Pada 6:31 PM


C Badd9 Am x2
Ku dengar kau cinta sangat padanya C Am G
Ku dengar hatimu kini miliknya C Am
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati Dm G C F
Aku menjadi sahabatmu Dm G C
Siksanya mengakui kau teman biasa C Am G
Terpaksa ku terima itu hakikatnya C Am
*Yang pasti aku tak mau lupakan cinta Dm G C F
Kau percik api membakar kenangan lama Dm G C Badd9 Am
Aku tak tahu menilai cintamu Dm
Aku tak mampu pertahankan F G
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima C Em
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia F G
Mengapakah aku jadi lemah C Em
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu F G
G# C G# G

0 comments: